tiistai 5. helmikuuta 2013

Riemunkiljahduksia

Kun nyt tulin aiemmin paljastaneeksi, kuinka kaheli olen, niin pakkohan mun oli tulla kehumaan: Mä sain Heiaheiasta ensimmäisen mitalin!


Täyttelin eiliset liikunnat bussissa kännykällä mobiiliversioon, joten en huomannut tuota edes samantien, vaan vasta tänä aamuna. Olin "hieman" innoissani! :P

Tälle vuodelle kertyneet 11 eri lajia (eilen tuli kaksi uutta lajia) ovat:
  • sulkapallo 6 kertaa
  • hiihto 6 kertaa 
  • juoksumatto 4 kertaa
  • kahvakuula 4 kertaa
  • kuntosali 4 kertaa
  • luistelu 4 kertaa
  • sisäsoutu 4 kertaa
  • juoksu 2 kertaa
  • core training 1 kerta
  • kuntopiiri 1 kerta
  • venyttely 1 kerta
Veikkaan, että sulkapallo on ensimmäinen laji, jossa saan kymmenen suorituskertaa täyteen. Ensi viikon perjantaina (15.2.) on firman sulkapalloturnaus. Pelitapa on (seka)nelinpeliä. Tosin pakkotilanteessa myös samaa sukupuolta olevat parit hyväksytään. Peliparini ja varsinainen sulkapallokaverini pareineen tahtovat viimeistellä kunnon kohdilleen, joten ennen turnausta voi tulla vielä kolmekin merkintää siihen sarakkeeseen, jos kaikki menee hyvin.

Muutin juuri noiden tilastojen takia ennen salitreeniä juoksumatolla lämmittelyt lajiltaan juoksumatoksi, koska en tahdo juoksutilastoihini "ylimääräistä". Tuolla kikkailullahan saan lisättyä lajimäärää, vaikka kuinka, mutta älkää kertoko sitä minulle. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti olis kiva! ;)