sunnuntai 9. lokakuuta 2011

Viikon liikunnat

Viikon liikunnat näyttävät Heiaheiassa tältä



Olen tyytyväinen kokonaismäärään. Vähän ehkä turhan korkeilla sykkeillä mentiin, mutta sehän on mahdollista korjata tällä viikolla. Kirjoittelen tuosta lauantain vaelluksesta oman postauksen kuvien kanssa alkuviikosta. Sen verran voin kuitenkin paljastaa, että sää suosi ja kivaa oli.

Luulen, että työmatkapyöräilyt on tältä vuodelta jo pääosin tehty. Olen aika arka pyöräilijä ja muutamana yönä on ollut jo niin kylmää, että pelko liukkaista tienpinnoista on todellinen. Aika ajoin olen miettinyt nastarenkaiden ostamista ja talvipyöräilijäksi ryhtymistä. Olisi kiva päästä kokeilemaan ensin. Entä jos en kuitenkaan uskalla ajaa. Tiedän, kuinka pieni pinta-ala rengasta minun ja liukkaan tienpinnan välissä on.

Onneksi talvella on muitakin kivoja lajeja, joita harrastaa: Marraskuun viimeisellä viikolla olen lähdössä perinteiselle ensilumen leirille Saariselälle ja lokakuun viimeisenä lauantaina pääsen fiilistelemään Leppävirralle hiihtoputkeen. Odotan innolla!

Huomenaamulla odottaa treffit vaa'an kanssa. Odotan mielenkiinnolla ja pelolla, mitä se näyttää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti olis kiva! ;)