tiistai 3. tammikuuta 2012

Pokaali

Sain Kanelilta blogihistoriani ensimmäisen tunnustuksen, Pokaalin. Lämpimät kiitokset!



Pokaalinsaajan tulee kertoa 10 uutta asiaa itsestään.
  1. Olen innokas penkkiurheilija.
  2. Olen aito punapää ja ihailen kirjallisuuden punatukkaisia tyttöjä, kuten Vihervaaran Anna, Peppi Pitkätossu ja Pikku Myy.
  3. Harrastan rekkaribongausta. Tällä hetkellä etsinnässä on numero 27.
  4. Olen ärsyttävän pedantti ja siisteysintoilija - jopa omasta mielestäni.
  5. Täytän ensi vuonna kolmekymmentä, mutta olen edelleen lapsenmielinen. Enkä välttämättä tahdokaan kasvaa aikuiseksi ;)
  6. Olen välillä hirveän päättämätön. Toisaalta kun saan päähäni jotain, menen vaikka sen harmaan kiven läpi.
  7. Harrastan lukemista ja rakastan kirjoja.
  8. Tykkään kääriä hihani ja lahkeeni 3/4 -pituuteen. Vedän hihat ensin ylös, sitten käsivarsia alkaa paleltaa, joten hihat alas ja sitten käärin ne taas ylös :)
  9. Rakastan hitaita aamuja, jolloin on määrättömästi aikaa lukea lehteä kahvikupin ääressä. 
  10. Luulen, että pitkästyisin, jos asuisin maassa, jossa ei ole Suomen neljää upeasti erilaista vuodenaikaa.
(Kauhean vaikea keksiä ja luulen, että osa näistä faktoista te jo tiesittekin.)

Suurin osa on varmaankin tämän jo saanut, mutta tahdon mainita tässä muutaman blogin siitä huolimatta. Moni upea blogi jää siitä huolimatta mainitsematta. Oikeasti voisin jakaa tämän jokaiselle blogille, joka oikeasta palkista löytyy.
  • Matkalla onnessa -blogin Quantinan matkaa olen seurannut jo pitkään ja tapasimme Varala -maratonin merkeissä syksyllä 2011.
  • Mi(i)nusta sinuun -blogin Kaneli on saavuttanut viime vuoden aikana suunnattomia ja pidän suuresti hänen tavastaan kirjoittaa.
  • Pintaraapaisu -blogin MinttuK:n kanssa vietämme karkitonta vuotta 2012. Elämäntilanne on täysin erilainen kuin minulla, mutta silti tykkään suuresti.
  • Sportharmony -blogin FaerieS kirjoittaa mukavasti liikunnasta ja muistakin tärkeistä asioista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti olis kiva! ;)