sunnuntai 15. syyskuuta 2013

Hieman turhanpäiväinen päivitys

Edellisestä päivityksestä on turhan pitkä aika. Mitä pitempään menee ilman julkaistua tekstiä, sen korkeammaksi kasvaa kynnys Julkaise-napin painamiseen. Lisäksi tietokoneella istuminen työpäivän jälkeen ei oikein nappaa. Siksi pikainen päivitys viime viikoista:

  • Blogimiitissä oli (kaksi viikkoa sitten!) mukavaa. Mukana olivat Kaneli, Hepa, Iive, Anna, Quantina, Aurinkotuuli ja FaerieS. Kaneli juoksi puolikkaan ja me muut kannustimme. Itselleni jäi erityisen hyvä mieli, kuinka ravintola otti meidän huomioon opaskoirinemme ja erikoisruokavalioinemme. Kiitokset kaikille mukana olleille! 
  • Miittiä seuraavana tiistaina käytiin juoksemassa taas työporukalla Cooperin testi. Oma tulokseni oli 2250 metriä, eli saman verran kuin olen viime vuosina juossut. Ihan positiivinen tulos siinä, että maratonharjoittelun takia varsinaiset vauhtitreenit ovat jääneet tekemättä. 
  • Viikko sitten lauantaina kävin soutamassa Kulosaaren ympärisoudun, kun Äitiltä oli kyselty varasoutajia. Kyseessä on noin 11 kilometrin matka Kulosaaren ympäri. Aikaa meni alle 50 minuuttia, joten kysessä on todellinen pikamatka. Siltä se tuntuikin. En ole ikinä ollut niin hapoilla soudun jälkeen. Minä olen kestävyysurheilija, joten alle tunnin suoritukset eivät ole minulle ominta alaa. Välillä täytyy kokeilla jotain erilaista. 
  • Eilen päättyi Kalevan kierroksen kausi suunnistukseen. Tästä kirjoitan tarkemman raportin huomenna, mutta lopputulokseen olen tyytyväinen kaikkien vaiheiden jälkeen. Stay tuned... ;)  
  • Tänään olin huoltamassa ja kannustamassa työkavereita Tampere puolimaratonilla. Itsestä ei olisi ollut tänään juoksijaksi, joten oli kiva olla vaihteeksi katsojana. Silti kaipasin jälleen kerran osallistumaan, varsinkin maaliintuloa seuratessa. Miltähän ensimmäisen puolikkaan juokseminen tulee tuntumaan maratonin jälkeen?! 
Toivottavasti saan jatkossa tähän blogiin vähän järjellisempää sisältöä. :) 

2 kommenttia:

  1. Oli kiva tavata blogimiitissä, hauska päivä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli ihana päivä! Mulle jäi erityisen hyvä mieli, kun New Yorkin tarjoilija kertoi, että Ottoa on oikein odotettu koko päivä.

      Poista

Kommentti olis kiva! ;)